Ustvarjalne delavnice

Na oddelku C5 izvajamo različne ustvarjalne delavnice. Njihov  namen je učenje dejavnega in ustvarjalnega preživljanja prostega časa, sprostitev od napornih zdravstveno-terapevtskih obravnav, razvijanje ročnih spretnosti in izražanje skozi le-te.

Na ustvarjalnih delavnicah učenci dobijo različne materiale, kot so das masa, fimo masa, glina, volna, papir in razni odpadni materiali. Učenci ob materialu, ki ga imajo na razpolago, razmislijo, kako ga lahko uporabijo oz. kaj se da iz njega izdelati.  Vedno se pogovarjamo tudi o okoljevarstveni razsežnosti uporabe materialov in izdelave izdelkov.

Delavnica se začne takole: »Tukaj imate material, oglejte si ga in razmislite, kaj se da iz njega narediti«. Učenci imajo na razpolago različne revije, knjige in splet, s pomočjo katerih sami najdejo ustrezne ideje. Spodbujeni so k razmišljanju, kaj potrebujejo za izdelavo izdelkov za različne priložnosti. Na delavnicah nastajajo različni tematsko usmerjeni izdelki. Posamezni praznik je tako obarvan s posebnimi izdelki, okraski in darili. Učenci najpogosteje izdelujejo nakit, prašičke za srečo, škatlice za shranjevanje predmetov, lutke iz blaga, torbice, okrasne blazine in šale.

Ob ustvarjanju pridejo na površje različne teme, tudi o tem, kako učenci doživljajo sebe in svet. Pripovedujejo o izkušnjah, stiskah in dilemah. Debata med učenci je pestra in intenzivna, včasih tudi filozofska in globoka, vedno pa spodbudna in sproščujoča.

Učenci takole opišejo delavnice:

»Delavnica je bila zabava in sproščujoča. Fensi je bilo.

Nina, 14 let

»Ko se pogovarjamo, se vsi med seboj poslušamo, kljub temu da gledamo v svoje roke, ki ustvarjajo nakit. Počutim se razbremenjeno in razumljeno.«

Katja, 12 let

»Kreativna in ustvarjalna, ne glede na material.«

Neja, 14 let

»Delavnice so sproščujoče, zabavne in ustvarjalne.«

Larisa, 15 let

»Delavnice so dejansko kratkočasne.«

Annamarie, 14 let

 

Ustvarjalne delavnice

 Na oddelku C5 izvajamo različne ustvarjalne delavnice. Njihov  namen je učenje dejavnega in ustvarjalnega preživljanja prostega časa, sprostitev od napornih zdravstveno-terapevtskih obravnav, razvijanje ročnih spretnosti in izražanje skozi le-te.

Na ustvarjalnih delavnicah učenci dobijo različne materiale, kot so das masa, fimo masa, glina, volna, papir in razni odpadni materiali. Učenci ob materialu, ki ga imajo na razpolago, razmislijo, kako ga lahko uporabijo oz. kaj se da iz njega izdelati.  Vedno se pogovarjamo tudi o okoljevarstveni razsežnosti uporabe materialov in izdelave izdelkov.

Delavnica se začne takole: »Tukaj imate material, oglejte si ga in razmislite, kaj se da iz njega narediti«. Učenci imajo na razpolago različne revije, knjige in splet, s pomočjo katerih sami najdejo ustrezne ideje. Spodbujeni so k razmišljanju, kaj potrebujejo za izdelavo izdelkov za različne priložnosti. Na delavnicah nastajajo različni tematsko usmerjeni izdelki. Posamezni praznik je tako obarvan s posebnimi izdelki, okraski in darili. Učenci najpogosteje izdelujejo nakit, prašičke za srečo, škatlice za shranjevanje predmetov, lutke iz blaga, torbice, okrasne blazine in šale.

Ob ustvarjanju pridejo na površje različne teme, tudi o tem, kako učenci doživljajo sebe in svet. Pripovedujejo o izkušnjah, stiskah in dilemah. Debata med učenci je pestra in intenzivna, včasih tudi filozofska in globoka, vedno pa spodbudna in sproščujoča.

Učenci takole opišejo delavnice:

»Delavnica je bila zabava in sproščujoča. Fensi je bilo.«

Nina, 14 let

»Ko se pogovarjamo, se vsi med seboj poslušamo, kljub temu da gledamo v svoje roke, ki ustvarjajo nakit. Počutim se razbremenjeno in razumljeno.«

Katja, 12 let

 

»Kreativna in ustvarjalna, ne glede na material.«

Neja, 14 let

 

»Delavnice so sproščujoče, zabavne in ustvarjalne.«

Larisa, 15 let

 

»Delavnice so dejansko kratkočasne.«

Annamarie, 14 let