Na našem oddelku že od začetka šolskega leta potekajo delavnice Učenje strateškega učenja. Vseh delavnic je osem. V mesecu oktobru smo se spopadali z miselnimi vzorci in spominom. Želeli smo si izdelati tiste prave miselne vzorce, kot si jih je zamislil njihov avtor Tony Buzan. Včasih, še posebej na začetku, je kar velik izziv dolge stavke spremeniti v eno ključno besedo. Pa gre, le nekaj vaje je potrebno in na koncu so nam naši možgani zelo hvaležni, pa še več prostega časa nam ostane. Spoznali smo, da miselni vzorci niso učinkoviti samo za učenje, ampak tudi za reševanje osebnih problemov in načrtovanje. Kaj danes obleči, kako se spopasti z boleznijo, kako organizirati rojstnodnevno zabavo itd.

                                                    

Konec oktobra smo ugotovili, da imamo tri vrste spomina. Senzorični (čutni), kratkoročni in dolgoročni spomin. Cilj učenja je, da snov spravimo v največjo ali neskončno spominsko škatlo, ki jo imenujemo dolgoročni spomin. Da pa se to zgodi, moramo biti pozorni. Tako bodo le izbrane informacije prešle iz senzoričnega spomina v kratkoročni spomin. Torej, zdaj vemo, zakaj je treba pri pouku pozorno poslušati in opazovati. Zatem je treba poskrbeti, da informacije preidejo iz kratkoročnega v dolgoročni spomin, ki je neskončno velik in kjer informacije ostanejo za vedno. Informacije je treba organizirati in večkrat ponoviti.

V novembru nas čakajo že novi izzivi. Naučili se bomo metode učenja tujih besed in si izdelali spominsko škatlo. Ob koncu novembra se zaključi prvi ciklus osmih delavnic, kar pomeni, da nas že čaka pregled vsega, kar smo se na delavnicah naučili.