V procesu rehabilitacije je eden od ciljev učno vzgojnega dela v bolnišnični šoli tudi vključitev v širše družbeno okolje. Ta je pomembna predvsem za tisto populacijo učencev in dijakov, ki so utrpeli nezgodno možgansko poškodbo. Za veliko učencev in tudi dijakov je lahko ogled gradu po dolgi in naporni rehabilitaciji prva izkušnja druženja in učenja v skupini z vrstniki in prvi odhod iz rehabilitacijske ustanove. Torek opoldan, v tednu otroka, je bil za dijakinjo Saro izjemen dan. Prvič po nezgodni poškodbi, ki se je zgodila skoraj pred enim letom, je odšla brez staršev, z vrstniki in s spremljevalci, iz rehabilitacijske ustanove na Ljubljanski grad. Sara se spomni, da je z osnovno šolo že obiskala grad, vendar so se ji podrobnosti izgubile. Odločili smo se, da ji bomo pomagali priklicati spomine. |
|
S Saro in drugimi učenci smo se s prilagojenim kombijem za invalidne osebe odpeljali na Ljubljanski grad.Na gradu smo si najprej ogledali grajsko dvorišče. Učenci, ki so lahko hodili, so odšli na grajski stolp, kjer so si ogledali panoramo Ljubljane. Po ogledu pa so odšli na virtualno predstavitev nastanka gradu. Ker na grajski stolp ni dvigala, si je Sara s svojo spremljevalko Marjeto podrobno ogledala grajsko dvorišče, vzpenjačo in grajsko prodajalno s spominki.
Ob zaključku smo vsi skupaj odšli do grajskega pisarja. Čeprav tudi do grajske kapele ni dvigala, smo spremljevalke Saro ročno odnesle v grajsko kapelo in seveda nazaj.
Veselje vseh je bilo izjemno, še posebej vesela je bila Sara. To je bil dan, ko smo se vsi veliko naučili in po svojih močeh prispevali k dobremu razpoloženju.
|